Сервис на производи

Список на овластени сервиси

Доколку се работи за дефекти во рамките на гарантниот рок на уредот, кој не вклучува дефекти настанати во рок од 15 дена од приемот на пратката или неисправности кои се констатирани по добивањето на пратката, треба директно да се обратите до овластениот сервис во согласност со упатствата на гарантниот лист.

Листата на овластени сервисери по брендови е следна:

 

БрендОвластен сервисТелефонЕ-маилАдреса
ArieteРефотМ02 321 5985, 076 421 718[email protected]ул.Евтим Спространов бр.41, 1000 Скопје
HuromРефотМ02 321 5985, 076 421 718[email protected]ул.Евтим Спространов бр.41, 1000 Скопје
DysonХај комуникации075 405 885[email protected]Скопје
SamsungВидео Дата02 2050 320[email protected]ул. Франклин Рузвелт бр. 23 Скопје, или  ул. 1523 (во Горно Лисиче) Скопје
VivaxПаком компани Сервис02 3202 893[email protected]ул. Вангел Нечевски бр.43, Скопје
TeslaКомтрејд дистрибуција ДООЕЛ02 3090 050[email protected]Киро Глигоров 13, Скопје, Македонија
XiaomiКомтрејд дистрибуција ДООЕЛ02 3090 050[email protected]Киро Глигоров 13, Скопје, Македонија
YesoulЕлпром Комерц02 245 0557[email protected]Бул. Јане Сандански 70, Скопје
OvicxЕлпром Комерц02 245 0557[email protected]Бул. Јане Сандански 70, Скопје
DreameПро Сервис Центар02 323 2228 [email protected]Благоја Давков 3, Скопје
RoborockПро Сервис Центар02 323 2228 [email protected]Благоја Давков 3, Скопје
NinjaЕлпром Комерц02 245 0557[email protected]Бул. Јане Сандански 70, Скопје
SharkЕлпром Комерц02 245 0557[email protected]Бул. Јане Сандански 70, Скопје

 

Правото за замена/враќање на производ

Правото за замена/враќање на производот можете да го остварите во рок од 15 дена сметано од денот на достава односно подигање на производот, доколку се исполнети условите од политиката за замена/враќање на производот.

Рекламација на неисправен производ

Гарантниот рок за секој производ е наведена на нашиот сајт.

Ако пријавата за рекламација на уредот е во рок од 15 дена откако сте го примиле производот, ве молиме:

- да не побарате телефонски на бројот 071 383 606 и

- да ни пишете преку електронска пошта на адреса [email protected]

Задолжително да ни испратите:

- ваши податоци (име, презиме и телефон)

- слики од уредот и пакувањето

- наведете ги причините поради кои сакате да направите рекламација

- наведете го времето кога е извршена испораката

- како и бројот на фактура која пристигнала со производот

Во најкраток рок ќе испратиме служба да го преземе производот од вашата адреса. Производот при превземање треба навремено да биде спакуван и заштитен за да може безбедно да се транспортира и однесе во овластен сервис. Овластениот сервис ќе изврши преглед и ќе даде одговор за рекламацијата за што веднаш ќе ве известиме.

Ако рекламацијата на производот е после 15 дена од превземањето на истиот, треба директно да го контактирате овластениот сервис и да ги следите нивните инструкции. На гарантниот лист кој сте го добиле заедно со производот, се наоѓа список на овластени сервисери за тој бренд и нивни контакт телефони и адреси.